Remnant II - Gunslinger Archetype Early Unlock
PRE-ORDER BONUS - EARLY UNLOCK OF GUNSLINGER ARCHETYPE The master of firearms, ammo, and weapon switching, no Archetype pumps lead into enemies quite like the Gunslinger. The Gunslinger comes fully-equipped with 3 offense-based Skills that are sure to turn the tide of any battle.