Public Enemy Pack
The Public Enemy Pack includes the Public Enemy suit and the Bronson M1928 submachine gun. The Public Enemy Disguise allows the Original Assassin to dress in a stylish Public Enemy gangster suit and the Bronson M1928 is a classic submachine gun with high fire rate and deadly stopping power. The Public Enemy Pack is one of four packs that is also available as part of the Suit and Gun Collection.