PUBG - BATTLEGROUNDS Plus
Enjoy exclusive BATTLEGROUNDS Plus benefits! Users with Plus Status are matched only with other Plus Status users in competitive matches and gain access to private custom matches and XP boosts, limited Plus commemorative outfit items and more! Includes: - Plus Feature Benefits - Plus Transition Commemorative Hat - Plus Transition Commemorative Bandana - Plus Conversion Commemorative Gloves - Survivor Base - Bonus 1,300 G-Coin *This package can only be purchased once per account. *Bonus G-Coins will be available for 5 years after receipt.