Pre-order Bonus ----- Jumpstart your adventure in Reveria with the New Adventurer's Pack! This special bundle includes the Flutter Charm, an accessory that boosts your experience gains, plus 9 types of useful consumable items to help you on your journey! ----- This bonus is only available to those who purchase before 14:59 on May 21st, 2025 (GMT).