Pigsy’s Perfect 10
Pigsy, the comical porcine character known for his one-line zingers and questionable hygiene, will finally get his time in the spotlight. The Titan Graveyard is a lonely place and Pigsy really needs some companionship. He dreams of the perfect woman and embarks on a mission to build one from scratch using scrap parts he finds around the junkyard.In addition to a new playable storyline, the DLC offers various modes of 3D which enhance the game’s eye-popping visuals even further. Players can experience both the full main game as well as the new Pigsy story in 3D.