PGA TOUR 2K23 Starter Pack
This product will no longer be available for purchase as of 3/13/2026. NOTE: All multiplayer servers for PGA TOUR 2K23 will be shutdown as of 3/12/2027. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Get ahead of the game with the Starter Pack! Kickstart your golfing journey with 1,900 VC and 12 Epic Golf Balls. Take the lead on the fairways, upgrade your skills, and unlock new possibilities. Don't wait, grab the Starter Pack now and tee off to success!