Paladins Cottontail Pack
Jump into action with the Cottontail Pack! Unlock the exclusive Cottontail skin for Seris, Oracle of the Abyss. Hop on the objective and support your team as this fun bunny with its matching weapon, Cottontail's Bauble. Plus: You’ll get 100 free crystals -- enough for two Flair Chest rolls!