"This bundle includes: - 500 Overwatch Coins - Bonus Epic Disco Lucio Skin* With your Overwatch Coins, you can buy in-game cosmetic items to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content. *Based on MSRP of 500 Overwatch Coins bundle. "