For a limited time, purchase 5000 Overwatch Coins and receive 2500 Bonus Overwatch Coins! One-time purchase promotion until August 19, 2024* With your Overwatch Coins, you can buy the Premium Battle Pass and in-game cosmetics items to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content. Requires Overwatch 2.