NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Nitro Fire Pack
Nothing looks or runs as hot as the content you get in this Nitro Fire Pack. With a nod to the nitro flames in its head-turning design, this content pack features an exclusive Funny Car, Driver's Suit, Parachute, and Vehicle-Hauler each decked out in the distinctively powerful Nitro Fire design. And then make it truly your own by adding to your Nitro Fire Funny Car and Vehicle Hauler the in-game sponsors you earn with each compelling win.