NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Moonshot Pack
Be noticed when you roll up on the dragway in this metallic gold team design featured in the Moonshot Pack. You'll own this Funny Car, Driver's Suit, Vehicle Hauler, and Parachute each featuring this mirror-like design. This beast will cast a reflection of everything it passes including the hyper-blur of the finish line as you blast across it at more than 300 mph. With each victory, further customize the Funny Car and Vehicle Hauler with the in-game sponsors you'll attract.