NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Battle Ready Pack
In this salute to the military, the Battle Ready Pack is loaded with a Top Fuel Car, Driver's Suit, Parachute, and Vehicle-Hauler each featuring this exclusive desert camouflage design. Additionally, make the Top Fuel Car and Vehicle Hauler your very own by further customizing them with the in-game sponsors you'll attract with each commanding win.