NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Pre-Order Bundle
Pre-order NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER and get access to exclusive rewards including: Naruto 7th Hokage Costume, early access to Pain, and Shinobi Striker Coats. The Naruto franchise is back with a brand new experience in NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! This new game lets gamers battle as a team of 4 to compete against other teams online! Graphically, SHINOBI STRIKER is also built from the ground up in a completely new graphic style. Lead your team and fight online to see who the best ninjas are!