Minecraft Norse Mythology Mash-up
Are you heroic enough to enter the Great Hall, Valhalla? Find out in the Norse Mythology Mash-up! Compose your own grand saga as you voyage through the nine realms, from the treetops of Yggdrasil, down into the mines of Svartalfheim and the depths of Hel! The third episode in the mythology series, this pack has hand-carved textures, a thunderous soundtrack and a horde of skins. Skål!