Male Custom Guo Jia Set
This is a bonus product. Note: Available until February 28th, 2022. ■Contents Guo Jia is added under the following armor types in Male Custom Parts. Helmet Type / Chest Type / Waist Type / Leg Type ■To Use In Edit Mode, select Male from Gender, and then select the content from the corresponding type of armor. Note: Please note that some of these might be made available for separate purchase at a later time.