M-29 Incisor Sniper Rifle
The M-29 Incisor rifle is one of a new wave of military and police sniper rifles designed to overload active defenses such as shields. Firing three shots with each pull of the trigger, the Incisor's burst is so fast that all three rounds will be in the target by the time the barrel has moved a millimeter, increasing its stopping power without sacrificing accuracy.