Limited Edition
Defy reality in style with the one-and-only Eddie Wachowski, and own the planet with Japan’s Mt. Fuji, one of the most iconic mountains in the world. Eddie makes his triumphant return to the world of SSX armed with the signature afro and off-beat personality that made him a cult favorite in previous SSX games. Packaged with a Level 6 Ultimate snowboard, a special snowboard attribute perk, and a Level 4 Geotag that can be used to help progress faster, Eddie’s the perfect addition to your roster.