Krieger Yggdrasil-U Set
This pack contains five cosmetic items, including a skin for the Tank suit Krieger. Yggdrasil-U, recipient of the gifts of Mother Nature! Equip these cosmetic items and shelter your team beneath your mighty branches! Contains the following content: Krieger Yggdrasil-U Set - Yggdrasil-U (Krieger: Exosuit Skin) - Forest Defender (decal) - Exo Flair (emote) - Excellent work! (stamp) - Lumberjack (charm) Note: Items included in this set may also be available for purchase individually or as part of other sets. Please be careful of duplicate purchases. Skins, decals, and charms are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Emotes and stamps are items that can be used to customize the in-game Comm Wheel. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organiser of a family group, family member accounts will not receive it.