Killer Klowns From Outer Space: Infernal Ranger - Fluxo
From the far reaches of space come the incredible Bizarro! Many humans will flee from this magician of death, only to find he always has tricks up his sleeve. Bizarro is a special character skin for the Ranger Klown Type and is only cosmetic.