Killer Klowns From Outer Space: Human Klown Cosplay Pack
If there was ever a time to cosplay as a Klown, it's during a Killer Klown invasion! These cosmetics allow the humans the opportunity to dress up like their opponents and feel what it's like to dawn the garb. This DLC includes a full outfit, tops, bottoms, facepaints, and a Klown nose to bring it all together. All items are purely cosmetic and do not alter gameplay.