Hand of Fate 2: The Servant and the Beast
Hand of Fate 2: The Servant and the Beast DLC evolves the Game of Life and Death once again with a brand new campaign challenge and a unique companion character. In the depths of despair, you struck a bargain with a strange new ally: your blood for freedom. But now your captors seek to drag you back to their cruel fighting pits, and the monstrous beast you serve demands more and more of you in order to achieve his ultimate goal - revenge against his conspirators and the reclamation of his throne. This DLC includes a new campaign challenge, a new companion, a new companion quest chain, new utility encounters and new pieces of equipment to unlock This content requires the base game Hand of Fate 2 in order to play.