GS-Kommando Starter Pack – XDefiant
Dominate as Team Rainbow with the GS-Kommando Starter Pack, which includes: - GS-Kommando faction unlocked including all characters. - Legendary Extraction character skin for Krieger. - Legendary Extraction weapon skin for the M4A1. - Season 1 Premium Battle Pass access. - Epic White Alchemy weapon skin for the Vector .45 ACP. - Rare GS-Kommando player card. - 1,000 XCoins for in-game purchases.