Greek Mythology Mash-up
It’s mythical Greece at your thumb sticks in this new Minecraft Mash-up pack! Greek gods, fantastical creatures and epic locations are all sculpted into our dedicated game world. We've even made a bespoke texture set and themed UI, and wrapped it all up with an orchestral soundtrack. This is the stuff of legends! Go make your own!