Gamestop 100th Anniversary Everlast Boost Pack
Featuring XP boost points and downloadable limited edition Everlast gloves & boots for your Created Boxer, which you must download in the Fight Night Store. Use your bonus XP points to boost your boxer out of the gate and challenge the world online.