Galactic Civilizations III: Mercenaries
The human race is fighting a desperate war against the remorseless Drengin Empire. Both sides have become increasingly desperate, leading them to turn to the galactic underworld and their elite mercenaries. In Mercenaries, the first expansion to the acclaimed Galactic Civilizations III game, new opportunities open up across the galaxy in the form of Galactic Bazaars. When you discover one of these hidden establishments, you can choose from a long list of hired guns and pay a mercenary to take care of business for you. Each mercenary has their own unique ship and provides various services. Want to improve a planet? Some mercenaries will boost your economy, technology, or construction. Find a dangerous anomaly you don’t want to risk life and limb over? Pick a combat mercenary suited for the job and send them to do your bidding. Your bones are fragile, after all. With a new campaign, factions, abilities, tech trees, music, and more, Mercenaries is a must-have addition to your Galactic Civilizations III experience.