Field Glow Pack
What's Included: Festive Kits: Stand out on the field with exclusive jerseys. Reputation Boost: Add more high-rated players to your squad with ease. XP Boosts: Level up faster and unlock additional rewards with powerful XP boosts. In-Game Currency: Enjoy a generous bonus of in-game currency to spend on upgrades, customization, or team improvements. Festive Items only available from December 17 to March 1. Why Choose a Festive Pack? Exclusive Holiday Gear: Showcase your festive style with unique kit and gear only available for a limited time. Faster Progression: Use boosts and reputation bonuses to climb the ranks quicker. Team Customization: Build and enhance your squad with the included in-game currency. Field Glow Pack includes: Field Glow Kit 1-day Premium (XP & CP) CP 10,000,000 in-game currency LP 500 in-game currency Don’t miss this limited-time offer to celebrate the holidays in style and take your game to the next level. Get ready for festive domination on the field!