Female Custom Xin Xianying Set
This is a bonus product. Note: Available until February 28th, 2022. ■Contents Xin Xianying is added under the following clothing and armor types in Female Custom Parts. Bottom Type / Helmet Type / Chest Type / Waist Type / Arm Type / Leg Type ■To Use In Edit Mode, select Female from Gender, and then select the content from Bottom Types or the corresponding type of armor. Note: Please note that some of these might be made available for separate purchase at a later time.