Endless Legend - Echoes of Auriga
Additional soundtracks for Endless Legend, the critically acclaimed 4X turn-based strategy game, featuring 7 new tracks composed and produced by FlybyNo. Includes exclusive hero items. Endless Legend's soundtrack has been praised by our community. Enticed by this success, FlybyNo has created 7 awesome new tracks totalling over 30 minutes of music to enhance your experience and enrich the game's atmosphere.