Elite Drop 8: Foundation
Journey into the heart of South Korea for a decommissioned concrete factory where the cement flows and bullets fly. After decades of constructing roads and buildings, the towering facility is now a perfectly-constructed combat zone for sniping and run-and-gun rules of engagement. Don't stand in awe of the towering concrete crusher at the center of the factory unless you want to see your kill ratio meet the same fate.