Elite Drop 5: Black Ice
Shred ice from aboard your snowmobile as you infiltrate a diamond mine in the Special Ops mission, "Black Ice." Melt more than snow when you plant high-grade explosives to shut the mine down forever. This marks the first time Special Ops has been made downloadable online in franchise history.