Elite Drop 18: Vertigo
The luxurious “Oasis” hotel in Dubai hosts the latest Special Ops mission, in which players must use laser-guided RPG’s to dispatch waves of helicopters. Utilize rooftop advantage to defend from waves of enemies, before parachuting to a ground-level exfil point.