Elite Drop 13: Arctic Recon
Requiring surgical precision by air, land, and sea, this new Special Ops mission tasks you with destroying a Russian battleship by planting beacons for an air strike. Take control of a recon helicopter to reveal the beacon locations before fighting off forces on the ground to ensure the ship never leaves port.