DOA5LR Showstoppers Tina
The divas of Dead or Alive take center stage in strikingly sexy new costumes. This costume is also included in the 18 item Last Getaway Costume Set. *This set was previously distributed by some retailers as a gift with purchase of DOA5LR. Be careful not to purchase costumes you already own. *You must have the latest update installed before using this costume. *A free download of Costume Catalog LR01 is required.