DOA5LR Aloha Ayane Costume
Adorned in flowers, these tropical beauties show off some skin in cute Hawaii-inspired costumes. This costume is also included in the 18 item Last Getaway Costume Set. *This costume was previously distributed by some retailers as a gift with purchase of DOA5LR. Be careful not to purchase content you already own. *You must have the latest update installed before using this costume. *A free download of Costume Catalog LR01 is required.