DOA5LR Alluring Mandarin Dress - Phase 4
Beautiful mandarin dress outfit for Phase 4. *A set that includes 17 costumes for 17 characters including Phase 4 is also available. Be careful and do not buy the same content twice. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR43 is required. *You must purchase the necessary characters before using this content.