NeowizMusic
Buy this product to complete Clear Pass easier with below effects: - Clear Point Boost : Clear Point earned by play is boosted, let users get Clear Pass Rewards faster. - STEP 30 Guarantee : At the end of Season 12, Clear Step automatically reach STEP 30, and player can earn rewards at the grace period. ※This product will only make the purchased user be Step 30 at the end of the Season. The purchased user must receive rewards in-game while the reward-receiving period after the end of the season.