Deluge
To play this content mode your character must be level 30 and have a minimum Combat Rating of 218. Mera, Queen of the Seas, has come to the surface world seeking aid in unraveling the mystery of Starro’s invasion of Earth! The tides of war rise and all signs point to Atlantean collusion in Starro's return! Join Mera and Aquaman in putting an end to Starro’s invasion, or aid Ocean Master in his plan to defame Arthur and usurp the throne of Atlantis, in Deluge! Deluge features permanent access to an updated Central City Deluge Zone with daily and weekly missions, a 2-player Duo, a 4-player Alert, and two 8-Player Raids, in Normal and Elite mode versions! Earn new feats, discover new collections, and fight for new high-level gear inspired by Mera! Deluge is free to access for Members.