Crown Wars - Brotherhood of Light Cosmetic Pack
Fight darkness and the Order by proudly wearing the Brotherhood of Light cosmetic pack. It contains a unique helm for each of your classes, a new skin for your weapons, and the Sacred Emblems pack to customize your squad and banner.