Cities: Skylines - Radio Station Pack 3 (Win 10)
In Cities: Skylines - Radio Station Pack 3, tune in to the songs of Deep Focus Radio and Campus Rock Radio. Get lost in your game with Ambient and Lo-Fi music on Deep Focus Radio, or switch to Campus Rock Radio for a collection of upbeat melodies that belong in any college city. Cities: Skylines - Deep Focus Radio For the most relaxing city-building sessions, Deep Focus Radio has the chilled-out ambiance you need. Enjoy a selection of Ambient and Lo-Fi music presented by DJ “Deep Thought.” This station comes with 16 unique tracks that will help you to focus on what’s truly important: perfect street layouts. Cities: Skylines - Campus Rock Radio Relive your freshman year with a collection of College Rock, Teen Pop, Happy Punk, and Power Chord music. Let DJ "Claude Couture" spin the tracks of your higher education with 16 unique songs!