Buzz Killer Weapon Pack
Sledgehammer with barbed wire around the head and working buzz saws attached on each of its ends. Especially effective against big, armored enemies as it cuts easily through their plating. If you had trouble fighting the Demolishers, the Buzz Killer will now make short work of them.