Berserks Warband
Pure, unbridled savagery. The Berserks have no strategy and no tactics other than the frenzied assault of their blades accompanied by their screaming bloodlust. Wounding their enemies in combat drives them into a greater frenzy and restores their health. Eliminate them to earn an Epic Rune.