Bathurst Track Pack
Download the Bathurst Track Pack to receive two routes to race at Australia's famous Mount Panorama, Motor Racing Circuit Bathurst. You’ll also receive two cars packing raw power under the hood - the Nissan Skyline GT-R Group A (R32) and Ford Sierra RS500 - and the stunning Ford Racing Ute.