Assassin's Creed Rogue - Officer Pack
Prevail over your enemies with officer customisation items for your ship, weapons and a new outfit: Officer Sails, Officer Wheels, German Wheelock Pistols and Officer Outfit.Get an exclusive bonus mission: The Siege of Fort de SableIn this fort-raiding mission, continue the battle at sea in the unexplored northern territory of the New World.