Assassin's Creed Rogue - Commander Pack
Become the most feared captain on the seas with commander customisation items for your ship, weapons and a new outfit: Master of the Seas Figurehead, Morden Pistols, English Dragon Sword and Dagger, and the Master Commander Outfit. Get an exclusive bonus mission: The Siege of Fort de SableIn this fort-raiding mission, continue the battle in the unexplored northern territory of the New World.