Additional Colors Pack #3
This DLC includes additional colors for Yosuke, Aigis and Labrys. Each character will have 8 new colors, 2 of which can only be used offline. A total of 48 colors including each character's Persona is included. NOTE: This DLC item is included in the "Additional Colors Full Pack."