NASCAR Heat 3 Ultimate Edition
Enjoy the Ultimate NASCAR Heat 3 Experience! Relive the epic 2018 NASCAR Season or jump into 2019 and write history. NASCAR Heat 3 Ultimate Edition includes 35+ tracks, hundreds of paint schemes, all 3 NASCAR National Series, a fantasy dirt circuit, deeper Career mode, online esports, and much more. This exclusive bundle includes NASCAR Heat 3, the 2018 Hot Pass, and the 2019 Season Update.