Phar Lap - Horse Racing Challenge
THE RIDE OF YOUR LIFE! Experience the thrill and thunder of racing with the pride and prestige of building your own stable of champions. Make history and build a brighter future in PHAR LAP - Horse Racing Challenge! CINEMATIC GRAPHICS showcase realistic horses and capture the action of the race with motion-captured animations ONLINE RACING lets you run in real time alongside other players BREED CHAMPION HORSES with an in-depth genetic breeding system PLACE BETS alongside your mates and watch the race play out in real time. Up to 8 players.