Professional Farmer 2017 - Gold Edition
Get ready for the rural lifestyle! This game is set on your own farm! Enjoy the life of a farmer with all its amazing tasks and challenges! Drive your original vehicles, cultivate your fields, take care of your animals and market your produce! Different seasons and weather conditions guarantee realistic game fun. Learn from your experiences as a farmer, use your knowledge to enjoy the satisfaction a farmer feels when sitting in front of the fireplace in a beautiful farmhouse after a hard day’s work. Your efforts will be rewarded – the better your fields are tilled, the more animals you breed, the more products you produce, the better the income available for new machines, larger fields and tractors. Get ready for the ultimate farming fun! Delve deeper into your life as a farmer with the included DLC. Care for additional animals in 'Cattle & Cultivation', sow sunflower seeds, utilize a larger livestock market and optional cattle breeder, and enjoy many more exciting features.