Digerati "Made in USSR" Bundle
Dreambreak is an adventure set in an alternative post cold war USSR. A quirky and unique mix of clashing gameplay genres. Get fingered for murder in Soviet Russia without actually going there! Key features: - Multiple endings - Unique blend of action, point and click and Russia - Get fingered for murder #KILLALLZOMBIES thrusts civilians into a survival arena where a ravenous zombie horde is unleashed to kill in the name of entertainment. #KILLALLZOMBIES is an isometric arena style twin stick shooter with integrated streaming interactions.