Hand of Fate Deluxe Edition
The Hand of Fate Deluxe Edition includes the original game plus Wildcards DLC and the Murder at Sea update. Descriptions below: Deck building comes to life in Hand of Fate! An infinitely replayable series of quests - earn new cards, build your deck, then try to defeat it! Draw your cards, play your hand, and discover your fate. Play Hand of Fate in an entirely new way, with the addition of Fate cards. Select your Fate, and you'll play with an entirely unique set of rules and meet an entirely unique set of challenges. This DLC includes 9 new Fate cards with their own Encounters and special items.